BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag den 27. juni 2013

Diamond Dust

Udover navnet har jeg forelsket mig i noget (for mig) nyt scrap. Jeg har simpelthen misbrugt det i år: på julekort, til og fra kort, pakkekalenderpakker, kalendere, scrapbøger og minialbums!


Mini-jule-album:

albummet lukket
 
album åben
 

Effekt på blomster såvel som på bagerste side i bogen. Det skal se ud som om man lige har tabt bogen i sneen ... HVILKET MAN JO ALDRIG KUNNE FINDE PÅ! *s*
 
 
Julekort (illustrerer sne under figurernes fødder):


 
 


 
 
Julekort (illustrerer iskrystaller eller -tapper):



 Kager,
her er Diamond Dust brugt som glasur - og lever meget om til det engelske navn: Frosting *s*



Bøtten, der er næsten tom, er købt ved Scrapper til den nette sum af 42 kr. Jeg lægger glossy på, hvor jeg vil have "sne", "glasur" eller "krystal"-effekt og drysser derefter derpå. Det tørrer hurtigt og nemt og der er ikke det store spild.

Eneste ulempe er, at det jo ER små glasstumper og jeg har havde lidt svært ved at grave et (kun ét af de millioner i bøtten) ud af min finger.

1 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jeg elsker det også :-)